roden@roden.hu

+36 1 814 9700

1089 Budapest Villám u. 13

TERVEZÉSI REFERENCIA M1-es autópálya 2×3 sávra bővítése Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok között engedélyezési és kiviteli terve – Roden
Kategóriák
Ref Gyorsforg Rögzített

TERVEZÉSI REFERENCIA M1-es autópálya 2×3 sávra bővítése Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok között engedélyezési és kiviteli terve

M1-es autópálya 2×3 sávra bővítése Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terve

Tervszám:1840, 2030
Megbízó:NIF Zrt
Tervezés időtartama:2018.10. – 2021.05
Elkészítendő faladatok:M1-es autópálya 2×3 sávra bővítése Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terve
Tervezői konzurciumban

Részletes ismertető:

Tervezési feladat: M1 autópálya 2×3 sávra bővítésére engedélyezési és kiviteli tervek elkészítése szakági tervekkel együtt a Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok közötti szakaszra

  • Döntés előkészítő tanulmány
  • Közúti Biztonsági Hatásvizsgálat
  • Környezeti hatástanulmány
  • Teljes körű engedélyezési terv
  • Teljes körű kiviteli terv

A tervezési szakasz hossza összesen 45 km (61+100-106+100 km szelvények között), szakaszolás:

I. szakasz: 61+100-82+700 km sz. között (21,6 km) – tervező: RODEN Kft.

II. szakasz: 82+700-106+100 km sz. között (23,4 km) – tervező: FŐMTERV Zrt.

Főbb létesítmények:

  • Csomópontok
  • 66+826 km szelvény – meglévő Tatai csomópont átalakítása
  • 77+400 km szelvény – új rombusz alakú csomópont (Mocsai csomópont)
  • Pihenőhelyek:
  • 64 km szelvény környezete – Remeteség – komplex pihenő
  • 72 km szelvény környezete – Grébics – egyszerű pihenő
  • 14 db műtárgy
  • 8 db híd szélesítés
  • 6 db híd bontás és új építés

VISSZA