M1-es autópálya 2×3 sávra bővítése Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terve
Tervszám: | 1840, 2030 |
Megbízó: | NIF Zrt |
Tervezés időtartama: | 2018.10. – 2021.05 |
Elkészítendő faladatok: | M1-es autópálya 2×3 sávra bővítése Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terve Tervezői konzurciumban |
Részletes ismertető:
Tervezési feladat: M1 autópálya 2×3 sávra bővítésére engedélyezési és kiviteli tervek elkészítése szakági tervekkel együtt a Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok közötti szakaszra
- Döntés előkészítő tanulmány
- Közúti Biztonsági Hatásvizsgálat
- Környezeti hatástanulmány
- Teljes körű engedélyezési terv
- Teljes körű kiviteli terv
A tervezési szakasz hossza összesen 45 km (61+100-106+100 km szelvények között), szakaszolás:
I. szakasz: 61+100-82+700 km sz. között (21,6 km) – tervező: RODEN Kft.
II. szakasz: 82+700-106+100 km sz. között (23,4 km) – tervező: FŐMTERV Zrt.
Főbb létesítmények:
- Csomópontok
- 66+826 km szelvény – meglévő Tatai csomópont átalakítása
- 77+400 km szelvény – új rombusz alakú csomópont (Mocsai csomópont)
- Pihenőhelyek:
- 64 km szelvény környezete – Remeteség – komplex pihenő
- 72 km szelvény környezete – Grébics – egyszerű pihenő
- 14 db műtárgy
- 8 db híd szélesítés
- 6 db híd bontás és új építés