roden@roden.hu

+36 1 814 9700

1089 Budapest Villám u. 13

GEORADAR REFERENCIA Útpályaszerkezet és földmű georadaros felmérése az M30 autópályán – Roden
Kategóriák
Referencia Georadar

GEORADAR REFERENCIA Útpályaszerkezet és földmű georadaros felmérése az M30 autópályán

M30 autópálya jobb és bal pálya 38+000-40+000 szelvények között négy forgalmi sáv és leállósáv, M30 autópálya bal pálya 36+500-36+700 km sz. között két forgalmi sáv és leállósáv

Tervszám:2402
Megbízó:MKIF Zrt.
Tervezés időtartama:2024
Elkészítendő feladatok:Útpályaszerkezet és földmű georadaros felmérése az MKIF Zrt. által kezelt úthálózaton -M30 autópálya jobb és bal pálya 38+000-40+000 szelvények között négy forgalmi sáv és leállósáv, M30 autópálya bal pálya 36+500-36+700 km sz. között két forgalmi sáv és leállósáv

Részletes ismertető:

Felmért sávok: 2×2 sáv + leállósáv

Összes felmért km: 14,6 km

Felmérés időtartama: 1 munkanap

Felmérés sebessége: 36 km/h

Alkalmazott radar antennák: 1-2 GHz + 400 MHz

Georadaros pályaszerkezet vizsgálat célja: Az M30 autópálya jobb és bal pálya 38+000-40+000 km szelvények közötti szakaszán négy forgalmi sáv és leállósáv, M30 autópálya bal pálya 36+500-36+700 km szelvények közötti szakaszán két forgalmi sáv és leállósáv pályaszerkezeti süllyedésének vizsgálata, a süllyedés mértékének meghatározása, süllyedés okának és az elmozdulás nyomán kialakuló repedéseknek a vizsgálata, üregkutatás.

Szolgáltatott adatok részeletes ismertetése:

  • Pályaszerkezet rétegrendjének és a földműrétegek lefutásának feltárása
  • Süllyedésvizsgálat, süllyedési zónák lehatárolása
  • Süllyedés által érintett zónák kiterjedésváltozásának nyomon követése különböző időpontokban megvalósult mérések összehasonlításával
  • Süllyedés mértékének meghatározása különböző időpontokban megvalósult mérések összehasonlításával
  • Üregkutatás
  • Elmozdulás nyomán kialakult repedések és deformációk vizsgálata különböző időpontokban megvalósult mérések eredményeinek összehasonlításával
  • Rétegek dielektromos tulajdonságaiban bekövetkező változások nyomon követése

VISSZA