M30 autópálya jobb és bal pálya 38+000-40+000 szelvények között négy forgalmi sáv és leállósáv, M30 autópálya bal pálya 36+500-36+700 km sz. között két forgalmi sáv és leállósáv
Részletes ismertető:
Felmért sávok: 2×2 sáv + leállósáv
Összes felmért km: 14,6 km
Felmérés időtartama: 1 munkanap
Felmérés sebessége: 36 km/h
Alkalmazott radar antennák: 1-2 GHz + 400 MHz
Georadaros pályaszerkezet vizsgálat célja: Az M30 autópálya jobb és bal pálya 38+000-40+000 km szelvények közötti szakaszán négy forgalmi sáv és leállósáv, M30 autópálya bal pálya 36+500-36+700 km szelvények közötti szakaszán két forgalmi sáv és leállósáv pályaszerkezeti süllyedésének vizsgálata, a süllyedés mértékének meghatározása, süllyedés okának és az elmozdulás nyomán kialakuló repedéseknek a vizsgálata, üregkutatás.
Szolgáltatott adatok részeletes ismertetése:
- Pályaszerkezet rétegrendjének és a földműrétegek lefutásának feltárása
- Süllyedésvizsgálat, süllyedési zónák lehatárolása
- Süllyedés által érintett zónák kiterjedésváltozásának nyomon követése különböző időpontokban megvalósult mérések összehasonlításával
- Süllyedés mértékének meghatározása különböző időpontokban megvalósult mérések összehasonlításával
- Üregkutatás
- Elmozdulás nyomán kialakult repedések és deformációk vizsgálata különböző időpontokban megvalósult mérések eredményeinek összehasonlításával
- Rétegek dielektromos tulajdonságaiban bekövetkező változások nyomon követése