Gyorsforgalmi úti referenciák
Jelmagyarázat:
Terveink alapján építés alatt álló létesítmények
Terveink alapján megvalósult létesítmények
- TERVEZÉSI REFERENCIA M4 Törökszentmiklós (Nyugat) – Püspökladány közötti szakasz előkészítése, módosított engedélyezési terv és kiviteli terv készítése
M4 Törökszentmiklós (Nyugat) – Püspökladány közötti szakasz előkészítése, módosított engedélyezési terv és kiviteli terv készítése
Tervszám: 1920, 2020 Megbízó: NIF Zrt Tervezés időtartama: 1920, 2020 Elkészítendő faladatok: M4 Törökszentmiklós (Nyugat) – Püspökladány közötti szakasz előkészítése, módosított engedélyezési terv és kiviteli terv készítése
Konzorcium: UTIBER Kft. RODEN Kft.Részletes ismertető:
Tervezési feladat: új nyomvonalú 2×2 forgalmi sávos, osztott pályás, fizikai elválasztással rendelkező, 2×8,00 m burkolatszélességű, aszfaltburkolatú gyorsforgalmi út tervezése
- Módosított környezeti hatástanulmány
- Teljes körű engedélyezési terv
- Teljes körű kiviteli terv
- Tenderdokumentáció
A tervezési szakasz hossza összesen 65,065 km, szakaszolás:
- I. tervezési szakasz (25,5 km) – szakasztervező: RODEN Kft.
- Törökszentmiklós – Kisújszállás közötti szakasz (118+000 – 143+500 km sz. között)
- II. tervezési szakasz (8,79 km) – szakasztervező: RODEN Kft.
- Kisújszállás elkerülő szakasz (143+500 – 152+290 km sz. között)
- III. tervezési szakasz (30,77 km)– szakasztervező: UTIBER Kft.
- Kisújszállás – Püspökladány közötti szakasz (152+290 – 183+065,37 km sz. között)
Főbb létesítmények:
- 3 db különszintű csomópont:
- 124+405 km sz. Törökszentmiklós kelet forgalmi csomópont, 4 sz. főút
- 131+874 km sz. Örményesi forgalmi csomópont, 4204 j. út
- 143+255 km sz. Kenderesi 4. sz. főúti forgalmi csomópont
- 1 db komplex pihenő (143+255 km sz. 4 sz. főúti csp-ban Kenderesi komplex pihenő)
- 1 db egyszerű pihenő (128+000 km sz. Surjányi pihenőhely)
- 9 db körforgalmi csomópont
- 6 db keresztező országos közút
- 33 db keresztező és párhuzamos önkormányzati út
- kerékpárút
- 17 db műtárgy
- TERVEZÉSI REFERENCIA M1-es autópálya 2×3 sávra bővítése Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok között engedélyezési és kiviteli terve
M1-es autópálya 2×3 sávra bővítése Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terve
Tervszám: 1840, 2030 Megbízó: NIF Zrt Tervezés időtartama: 2018.10. – 2021.05 Elkészítendő faladatok: M1-es autópálya 2×3 sávra bővítése Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terve
Tervezői konzurciumbanRészletes ismertető:
Tervezési feladat: M1 autópálya 2×3 sávra bővítésére engedélyezési és kiviteli tervek elkészítése szakági tervekkel együtt a Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok közötti szakaszra
- Döntés előkészítő tanulmány
- Közúti Biztonsági Hatásvizsgálat
- Környezeti hatástanulmány
- Teljes körű engedélyezési terv
- Teljes körű kiviteli terv
A tervezési szakasz hossza összesen 45 km (61+100-106+100 km szelvények között), szakaszolás:
I. szakasz: 61+100-82+700 km sz. között (21,6 km) – tervező: RODEN Kft.
II. szakasz: 82+700-106+100 km sz. között (23,4 km) – tervező: FŐMTERV Zrt.
Főbb létesítmények:
- Csomópontok
- 66+826 km szelvény – meglévő Tatai csomópont átalakítása
- 77+400 km szelvény – új rombusz alakú csomópont (Mocsai csomópont)
- Pihenőhelyek:
- 64 km szelvény környezete – Remeteség – komplex pihenő
- 72 km szelvény környezete – Grébics – egyszerű pihenő
- 14 db műtárgy
- 8 db híd szélesítés
- 6 db híd bontás és új építés
- TERVEZÉSI REFERENCIA M49 gyorsforgalmi út Ököritófülpös – Csenger (oh.) közötti szakasz engedélyezési terv
M49 gyorsforgalmi út Ököritófülpös – országhatár közötti szakasz környezeti hatástanulmánya és tanulmány és engedélyezési terve
Tervszám: 1830.2125 Megbízó: NIF Zrt Tervezés időtartama: 2018.06. – 2019.12., 2021.04. – 2022.12. Elkészítendő faladatok: M49 gyorsforgalmi út Ököritófülpös – országhatár közötti szakasz környezeti hatástanulmánya és tanulmány terve, engedélyezési terve, Kivitelezés alatt Részletes ismertető:
Tervezési feladat: új nyomvonalú 2×2 sávos, osztott pályás, 2×8,25 m burkolat szélességű, aszfaltburkolatú autóútra tanulmányterv és környezeti hatástanulmány és engedélyezési terv készítése
Tervezési feladat: 17,682 km (28+155-45+837 km szelvény között) hosszú, új nyomvonalú 2×2 forgalmi sávos, osztott pályás, fizikai elválasztással rendelkező, 20,00 m koronaszélességű, 2×8,00 m burkolatszélességű, aszfaltburkolatú autóút tervezése
- Döntés-előkészítő tanulmány
- Környezeti hatástanulmány módosítás
- Teljes körű engedélyezési terv
Főbb létesítmények:
- 2 db különszintű forgalmi csomópont:
- 28+400 km sz. Porcsalmai különszintű csomópont
- 38+100 km sz. Csengeri különszintű csomópont
- 2 db tengelysúly-mérő állomás:
- 39+400 km sz. tengelysúly-mérő állomás a jobb pálya mellett
- 40+600 km sz. tengelysúly-mérő állomás a bal pálya mellett
- 44+750 km sz. Csenger közúti határátkelőhely mindkét oldalon
- 11 db műtárgy
- TERVEZÉSI REFERENCIA M76 Zalaegerszeg – M7 autópálya közötti gyorsforgalmi kapcsolat létesítése, Zalaegerszeg közötti szakaszának tervezése
M76 Zalaegerszeg – M7 autópálya közötti gyorsforgalmi kapcsolat létesítése, Zalaegerszeg (Misefa)- Pacsa-Sármellék-Fenékpuszta közötti szakaszának autóúti tervezése
Tervszám: 1801 Megbízó: NIF Zrt Tervezés időtartama: 2018.01. – 2020.12. Elkészítendő faladatok: M76 Zalaegerszeg – M7 autópálya közötti gyorsforgalmi kapcsolat létesítése, Zalaegerszeg (Misefa)- Pacsa-Sármellék-Fenékpuszta közötti szakaszának autóúti tervezése
Tervezői konzurciumbanRészletes ismertető:
Tervezési feladat: új nyomvonalú 2×2 sávos, osztott pályás, fizikai elválasztással rendelkező, 20,00 m koronaszélességű, 2×8 m burkolat szélességű, aszfaltburkolatú autóút tervezése
- Megvalósíthatósági tanulmány
- Környezeti hatástanulmány
- Natura 2000 hatásbecslési dokumentáció
- Teljes körű engedélyezési terv
- Teljes körű kiviteli terv
A tervezési szakasz hossza összesen 28,485 km (8+600-37+085,46 km szelvények között), szakaszolás:
I. szakasz: 8+600 – 24+000 km sz. között (15,4 km) – tervező: RODEN Kft.
II. szakasz: 24+000 – 37+085,46 km sz. között (13,085 km) – tervező: UTIBER Kft.
Főbb létesítmények:
- 3 db külön szintű csomópont (M76-71 sz. út; M76-76 sz. út, M76-7522 j. út)
- 1 db egyoldali új Zalavölgye komplex pihenőhely
- 8 db főpálya feletti híd
- 16 db főpálya alatti híd, köztük:
- 122 m Zala folyó feletti híd
- Keresztező utak korrekciói (71 sz. főút, 76 sz. főút, 7509 j. főút, 75111 j. út, 7522 j. út)
- 6 db körforgalmi csomópont
- 7 db keresztező földút korrekció
- 17 db párhuzamos földút
- Nagysebességű teszt szakaszhoz, valamint okos úti kialakításhoz szükséges infrastruktúra megtervezése (RSU, mozgatható betonterelő elemek)
- TERVEZÉSI REFERENCIA M4 gyorsforgalmi út Abony-Fegyvernek közötti szakasz új Tisza-híddal
M4 gyorsforgalmi út Abony-Fegyvernek közötti szakasz új Tisza-híddal 96+055-132+500 km szelvény engedélyezési-, kiviteli és tenderterve
Tervszám: 1010, 1110 Megbízó: NIF Zrt Tervezés időtartama: 2010.07. – 2015.03 Elkészítendő faladatok: Az új nyomvonalú 2×2 sávos, osztott pályás, 2×11 m burkolat szélességű, aszfaltburkolatú M4 gyorsforgalmi út tervezése és engedélyeztetése.
Környezeti hatástanulmány (40 km)
Teljes körű engedélyezési terv (36,45 km)
Teljes körű kiviteli terv (28,945 km)
TenderdokumentációRészletes ismertető:
Tervezési feladat: Az új nyomvonalú 2×2 sávos, osztott pályás, 2×11 m burkolat szélességű, aszfaltburkolatú M4 gyorsforgalmi út tervezése és engedélyeztetése.
- Környezeti hatástanulmány (40 km)
- Teljes körű engedélyezési terv (36,45 km)
- Teljes körű kiviteli terv (28,945 km)
- Tenderdokumentáció
Főbb létesítmények:
- 4 db különszintű autópálya forgalmi csomópont:
- 32. sz. főúti csomópont
- 3225. j. úti csomópont
- Törökszentmiklós-nyugat (4. sz. főúti, 32127. j. úti) csomópont
- Törökszentmiklós-kelet (4. sz. főúti) csomópont
- 1 db Berek-éri egyszerű pihenőhely (108+500 km szelvény)
- 7 db keresztező országos közút korrekciója (32. sz. főút, 3225. j. út, 3224. j. út, 4. sz. főút két szakaszon, 46. sz. főút, 32127. j. út, 42101. j. út)
- 11 db körforgalmi csomópont
- 1 db önkormányzati burkolt út korrekció
- 10 db keresztező földút korrekció
- 46 db párhuzamos földút
- 4 db Kezelő út
- 1 db kerékpárút 592 m hosszan
- 2 db átemelő műtárgy (szivattyútelep) terve
- 27 db műtárgy, melyek közül a nagyobb hidak:
- 770 m hosszú Tisza híd
- 400 m hosszú Tisza ártéri híd
- 182 m hosszú Zagyva híd
- 120 m hosszú Millér híd
- TERVEZÉSI REFERENCIA M30 gyorsforgalmi út Miskolc-Tornyosnémeti közötti A-I. és C építési szakasz kivitelezési munkáihoz szükséges tervezési feladatok
M30 gyorsforgalmi út Miskolc-Tornyosnémeti közötti A-I. és C építési szakasz kivitelezési munkáihoz szükséges tervezési feladatok
Tervszám: 1809, 1810 Megbízó: A-I. szakasz: BIMLAB Kft., C. szakasz: Hódút és Duna Aszfalt Kft. Tervezés időtartama: 2018.04. – 2021.12. Elkészítendő faladatok: M30 gyorsforgalmi út Miskolc-Tornyosnémeti közötti A-I. és C építési szakasz kivitelezési munkáihoz szükséges tervezési feladatok Részletes ismertető:
Tervezési feladat: Az M30 gyorsforgalmi út Miskolc-Tornyosnémeti közötti „-I. építési szakasz (30+100-40+500 km szelvény) és C építési szakasz (64+700-86+848,05 km szelvény) kiviteli terveinek elkészítése
Tervezési paraméterek:
- K.I.A. tervezési osztály
- Tervezési sebesség: 130 km/h
- Forgalmi sáv szélesség: 3,75 m
- Forgalmi sávok: 2×2
- Koronaszélesség: 26,60 m
Főbb létesítményekaz az „A” szakaszon:
- M30 gyorsforgalmi út főpálya építés (30+100-40+500)
- 1 db különszintű forgalmi csomópont
- 1 db Sajó árapasztó műtárgy
- 3 db műtárgy
- 2 db keresztező országos közút korrekció (306 j. út, 2617 j. út)
Főbb létesítményekaz a „C” szakaszon:
- M30 gyorsforgalmi út főpálya építés (64+700-86+848.05)
- 2 db különszintű forgalmi csomópont (Garadnai, Hernádszurdoki)
- 2 db egyszerű pihenőhely (Forrás-hegyi, Alsómezei)
- 26 db műtárgy
- 5 db támfal
- 6 db keresztező országos közút korrekció (2626 j. út, 3030 j. út, 2627 j. út, 3. sz. főút, 26147 j. út)
- 28 db keresztező egyéb utak (önkormányzati és földutak)
- Kerékpárút
- Cölöptámfal
- Zajárnyékoló falak
- Levezető medrek, mederkorrekciók
- TERVEZÉSI REFERENCIA M2 gyorsforgalmi út Vác-dél és Vác-észak közötti szakasz fejlesztése, engedélyezési és kiviteli tervek készítése
M2 GYORSFORGALMI ÚT VÁC-DÉL ÉS VÁC-ÉSZAK KÖZÖTTI SZAKASZ FEJLESZTÉSE, ENGEDÉLYEZÉSI ÉS KIVITELI TERVEK KÉSZÍTÉSE
Tervszám: 2210 Megbízó: NIF Zrt Tervezés időtartama: 2021 december 22. – 2024. január 22. (26 hónap átfutási idő) Elkészítendő faladatok: -KHT késztése és környezetvédelmi engedély megszerzése
-Előzetes Régészeti Dokumentáció készítése
-Engedélyezési tervdokumentáció készítése, építési engedély megszerzése
-Kisajátítási tervdokumentáció készítése
-Kiviteli tervdokumentáció készítése
-tenderdokumentáció (III. IV. kötetek) készítéseRészletes ismertető:
A tervezési szakasz kezdete az M2 gyorsforgalmi a 37+150 kmsz. környezete, végpontja a Vác-északi
csomópont környezete, 47+200 km sz térsége.
A tervezési szakasz hossza 10 km.
A tervezési feladat a meglévő pálya felújítása, megerősítése és bővítése üzemi sávval, és új pálya
építése elválasztósávval 2*2 sávos autóúttá való bővítés.
Autóút tervezési osztálya: K.II.A, K.II.B.
Autóút Tervezési sebessége: 110 km/h
Forgalmi sávok száma: 2×2 sáv + üzemi sáv
Környezetvédelem: Zajvédelmi létesítmények felülvizsgálata és a szükséges beavatkozás tervezése
Komplex tervezési feladat, szakági tervekkel együtt.- M2 – Rádi különszintű csomópont – felújítás,átalakítás
- M2 – Kosdi különszintű csomópont – felújítás,átalakítás
- M2 – Gombási úti különszintű csomópont és komplex pihenőhely – új építés
- M2 – Vác-Észak különszintű csomópont – felújítás,átalakítás
Műtárgyak
- 3 db pálya feletti híd (Aluljáró) – felújítása
- 4 db felüljáró bővítése, átalakítása
- TERVEZÉSI REFERENCIA M34 gyorsforgalmi út Vásárosnamény – Záhony közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terve
M34 gyorsforgalmi út Vásárosnamény – Záhony közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terve
Tervszám: 1722 Megbízó: NIF Zrt Tervezés időtartama: 2017.06. – 2019.06. Elkészítendő faladatok: M34 gyorsforgalmi út Vásárosnamény – Záhony közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terve
Tervezői konzurciumbanRészletes ismertető:
Tervezési feladat: új nyomvonalú 2×2 sávos, osztott pályás, fizikai elválasztással rendelkező, 20,00 m koronaszélességű, 2×8 m burkolat szélességű, aszfaltburkolatú gyorsforgalmi út tervezése
- Nyomvonal-kijelölési dokumentáció
- Teljes körű engedélyezési terv
- Teljes körű kiviteli terv
A tervezési szakasz hossza összesen 39,362 km (M3 autópálya 279+900 km szelvényétől az M34 gyorsforgalmi út 32+262 km szelvényéig), szakaszolás:
I. szakasz: M3 ap. 279+900 – M34 ap. 10+400 km sz. között – tervező: UNITEF’83 Zrt.
II. szakasz: M34 ap. 10+400 – 17+100 km sz. között – tervező: RODEN Kft.
III. szakasz: M34 ap. 17+100 – 32+262 km sz. között – tervező: TURA-Terv Kft.
Főbb létesítmények:
- 1 db külön szintű csomópont (4111.j. úti csomópont)
- 1 db egyszerű pihenőhely (10+700 km szelvény folyópálya szakaszon, Pálcai egyszerű pihenőhely)
- 3 db körforgalmi csomópont
- 1 db önkormányzati burkolt út korrekció
- 2 db keresztező földút korrekció
- 14 db párhuzamos földút
- 2 db üzemi út fenntartási igényeknek megfelelően
- 1 db buszmegálló-pár létesítése öbölben (4111.j. úton)
- 4 db aluljáró
- TERVEZÉSI REFERENCIA M44 autóút Kondoros – Békéscsaba közötti szakasz
M44 autóút Kondoros – Békéscsaba közötti szakasz kiviteli terv és tenderdokumentáció
Tervszám: 1610 Megbízó: NIF Zrt Tervezés időtartama: 2016.01. – 2016.10. Elkészítendő faladatok: M44 autóút Kondoros – Békéscsaba közötti szakasz kiviteli terv és tenderdokumentáció Részletes ismertető:
Tervezési feladat: 17,62 km hosszú új nyomvonalú 2×2 sávos + leállósávos, osztott pályás, 24,60 m korona szélességű, 2×9,75 m burkolat szélességű, aszfaltburkolatú, fizikai elválasztással rendelkező (szalagkorlát) autópálya tervezése:
- Teljes körű módosított engedélyezési terv
- Teljes körű kiviteli terv
- Tenderdokumentáció
Főbb létesítmények:
- 47. sz. főúti különszintű autópálya forgalmi csomópont a 117+650 km szelvényben
- 47. sz. főúti körforgalmú csomópont
- Kétsopronyi kétoldali egyszerű pihenőhely a 104+700 km szelvényben
- 3 db keresztező országos közút korrekció
- 4 db keresztező földút
- 28 db párhuzamos földút
- kerékpárút
- 7 db híd
- TERVEZÉSI REFERENCIA M2 gyorsforgalmi út Budapest – Vác közötti szakasz engedélyezési és ajánlati és kiviteli terve
M2 gyorsforgalmi út Budapest – Vác közötti szakasz engedélyezési és ajánlati és kiviteli terve
Tervszám: 1510 Megbízó: NIF Zrt Tervezés időtartama: 2015.03. – 2015.09 Elkészítendő faladatok: 19,615 km hosszú gyorsforgalmi út tervezése (meglévő bővítésével , burkolaterősítés, burkolt leállósáv): Részletes ismertető:
Tervezési feladat: 19,615 km hosszú gyorsforgalmi út tervezése (új nyomvonal, burkolaterősítés, burkolt leállósáv):
- Teljes körű engedélyezési terv
- Teljes körű ajánlati terv
Főbb létesítmények:
- 3 db új és 3 db meglévő különszintű csomópont:
- 20+853 km szelvényben meglévő Dunakeszi különszintű csomópont felújítása
- 22+803 km szelvényben új Fóti különszintű félcsomópont
- 24+926 km szelvényben új Dunakeszi különszintű csomópont
- 28+440 km szelvényben meglévő Gödi különszintű csomópont felújítása
- 34+342 km szelvényben új Sződliget különszintű csomópont
- 36+206 km szelvényben meglévő Váci különszintű csomópont felújítása
- 25+250 km szelvényben meglévő komplex pihenőhely felújítása, bővítése
- 7 db új országos közút építése
- 2. sz. főút 21+265,6 – 21+765,6 km szelvények között 500 m hosszon
- 2. sz. főút 30+555,55 – 30+927,55 km szelvények között 372 m hosszon
- 2101. j. út korrekciós szakasza 331,11 m hosszon
- 21101. j. út korrekciós szakasza 452,90 m hosszon
- 2113. j. út 0+000-4+130,39 km szelvények közötti 4130,39 m hosszon
- 2135. j. út 0+225-2+489,53 km szelvények közötti 2264,53 m hosszon
- 21112. j. út 0+000-1+520,96 km szelvény közötti 1520,96 m hosszon
- 3 db új körforgalmi csomópont:
- 2101 j. összekötő úton: 0+083,70 (3+945,70 km szelvény) M2 autóúti csomópont (20+853 km szelvényben meglévő Dunakeszi különszintű csomópont), körforgalom
- 21101 j. összekötő úton: 0+142,20 (2+384,20 km szelvény) M2 autóút csomópont (új Fóti különszintű félcsomópont, „nyugati” körforgalom
- 0+142,20 (2+883,40 km szelvény) M2 autóút csomópont (új Fóti különszintű félcsomópont, „keleti” körforgalom
- kerékpárút a 2101 j. összekötő úttal párhuzamosan a 0+000 – 0+207,45 km szelvények között
- 34 db párhuzamos földút
- 19 db országos közúti híd: 14 db felújítás, 5 db új műtárgy