roden@roden.hu

+36 1 814 9700

1089 Budapest Villám u. 13

GEORADAR – Roden

GEORADAR

Georadar referenciák

  • GEORADAR REFERENCIA M7 autópálya 16+249 (M0) – 90+603 km szelvények közötti szakasz

    M7 autópálya 16+249 (M0) – 90+603 km szelvények közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terv készítéséhez kapcsolódóan radaros pályaszerkezet vizsgálat elvégzése

    Tervszám:2330
    Megbízó:MKIF Zrt. / TERVEZŐ KONZORCIUM
    Tervezés időtartama:2024
    Elkészítendő faladatok:M7 autópálya 16+249 (M0) – 90+603 (Balatonvilágos) km szelvények közötti szakasz fejlesztése, engedélyezési és kiviteli terv készítéséhez kapcsolódóan radaros pályaszerkezet vizsgálat elvégzése a teljes tervezési szakaszon

    Részletes ismertető:

    Felmért sávok: jobb oldal 2 sáv + leállósáv; bal oldal 3 sáv + leállósáv

    Összes felmért km: 496 km

    Felmérés időtartama: 5 munkanap

    Felmérés sebessége: 38 km/h

    Alkalmazott radar antennák: 1-2 GHz

    Georadaros pályaszerkezet vizsgálat célja: Az M7 autópálya 16+249 (M0) – 90+603 (Balatonvilágos) km szelvények közötti szakaszán a pályaszerkezet rétegrendjének és a pályaszerkezeti rétegek vastagságának feltárása, valamint a pályaszerkezet részletes diagnosztikai állapotfelvétele.

    Szolgáltatott adatok részeletes ismertetése:

    • Útpálya rétegfelépítése
    • Pályaszerkezeti rétegek vastagsága
    • Homogén szakaszok lehatárolása
    • Különböző mélységtartományokban a pályaszerkezet nedvességviszonyainak vizsgálata, vizesedés által érintett szakaszok és mélységtartományok lehatárolása
    • A pályaszerkezet felszínén és felszíne alatt jelentkező úthibák kimutatása és térképezése
    • Betonalap esésének és a túlemelés mértékének vizsgálata aszfaltvastagság adatok alapján
    • Szerkezeti határok feltárása
    • Pályaszerkezet felszíni állapotát rögzítő, szelvényezéssel ellátott videófelvétel szolgáltatása a tervezési szakaszról

  • GEORADAR REFERENCIA 51. sz. főút Baja, déli elkerülő – Hercegszántó (országhatár) közötti szakasz

    51. sz. főút Baja, déli elkerülő – Hercegszántó (országhatár) közötti szakaszának 2×2 sávossá fejlesztéséhez kapcsolódó tanulmányterv elkészítéséhez radaros pályaszerkezet vizsgálat elvégzése

    Tervszám:2425
    Megbízó:ÉKM
    Tervezés időtartama:2024
    Elkészítendő faladatok:51. sz. főút Baja, déli elkerülő – Hercegszántó (országhatár) közötti szakaszának 2×2 sávossá fejlesztéséhez kapcsolódó tanulmányterv elkészítéséhez radaros pályaszerkezet vizsgálat elvégzése

    Részletes ismertető:

    Felmért sávok: 1×1 sáv

    Összes felmért km: 54 km

    Felmérés időtartama: 1 munkanap

    Felmérés sebessége: 20 km/h

    Alkalmazott radar antennák: 1-2 GHz

    Georadaros pályaszerkezet vizsgálat célja: Az 51. sz. főút Baja, déli elkerülő – Hercegszántó (országhatár) közötti szakaszán a pályaszerkezet rétegrendjének, a pályaszerkezeti rétegek vastagságának, a pálya kereszt- és hosszirányú homogenitásának feltárása, valamint a pályaszerkezet részletes diagnosztikai állapotfelvétele.

    Szolgáltatott adatok részeletes ismertetése:

    • Útpálya rétegfelépítése
    • Pályaszerkezeti rétegek vastagsága
    • Homogén szakaszok lehatárolása
    • Útpálya kereszt- és hosszirányú homogenitásának ellenőrzése
    • Összes hengerelt aszfaltvastagság keresztmetszet menti változásának vizsgálata
    • Szerkezeti határok feltárása
    • Pályaszerkezet felszíni állapotát rögzítő, szelvényezéssel ellátott videó felvétel szolgáltatása a tervezési szakaszról
    • 2×2 sávossá való fejlesztés során potenciálisan megtartásra kerülő szakaszok külön, részletes diagnosztikai vizsgálata

  • GEORADAR REFERENCIA Útpályaszerkezet és földmű georadaros felmérése az M30 autópályán

    M30 autópálya jobb és bal pálya 38+000-40+000 szelvények között négy forgalmi sáv és leállósáv, M30 autópálya bal pálya 36+500-36+700 km sz. között két forgalmi sáv és leállósáv

    Tervszám:2402
    Megbízó:MKIF Zrt.
    Tervezés időtartama:2024
    Elkészítendő feladatok:Útpályaszerkezet és földmű georadaros felmérése az MKIF Zrt. által kezelt úthálózaton -M30 autópálya jobb és bal pálya 38+000-40+000 szelvények között négy forgalmi sáv és leállósáv, M30 autópálya bal pálya 36+500-36+700 km sz. között két forgalmi sáv és leállósáv

    Részletes ismertető:

    Felmért sávok: 2×2 sáv + leállósáv

    Összes felmért km: 14,6 km

    Felmérés időtartama: 1 munkanap

    Felmérés sebessége: 36 km/h

    Alkalmazott radar antennák: 1-2 GHz + 400 MHz

    Georadaros pályaszerkezet vizsgálat célja: Az M30 autópálya jobb és bal pálya 38+000-40+000 km szelvények közötti szakaszán négy forgalmi sáv és leállósáv, M30 autópálya bal pálya 36+500-36+700 km szelvények közötti szakaszán két forgalmi sáv és leállósáv pályaszerkezeti süllyedésének vizsgálata, a süllyedés mértékének meghatározása, süllyedés okának és az elmozdulás nyomán kialakuló repedéseknek a vizsgálata, üregkutatás.

    Szolgáltatott adatok részeletes ismertetése:

    • Pályaszerkezet rétegrendjének és a földműrétegek lefutásának feltárása
    • Süllyedésvizsgálat, süllyedési zónák lehatárolása
    • Süllyedés által érintett zónák kiterjedésváltozásának nyomon követése különböző időpontokban megvalósult mérések összehasonlításával
    • Süllyedés mértékének meghatározása különböző időpontokban megvalósult mérések összehasonlításával
    • Üregkutatás
    • Elmozdulás nyomán kialakult repedések és deformációk vizsgálata különböző időpontokban megvalósult mérések eredményeinek összehasonlításával
    • Rétegek dielektromos tulajdonságaiban bekövetkező változások nyomon követése

  • GEORADAR REFERENCIA M7 autópálya Polgárdi hídműtárgy összekötő vasbeton keresztgerendák meglétének vizsgálata

    M7 autópálya Polgárdi hídműtárgy összekötő vasbeton keresztgerendák meglétének vizsgálata

    Tervszám:2330
    Megbízó:Főmterv Zrt.
    Tervezés időtartama:2024
    Elkészítendő faladatok:M7 autópálya Polgárdi hídműtárgy összekötő vasbeton keresztgerendák meglétének vizsgálata radar alkalmazásával

    Részletes ismertető:

    Felmért sávok: 1×1 sáv

    Összes felmért km: 0,14 km

    Felmérés időtartama: 1 munkanap

    Alkalmazott radar antennák: 1-2 GHz + 300/800 MHz duál antenna

    Georadaros vizsgálat célja: Az M7 autópálya Polgárdi szakaszán található hídműtárgy alatt átvezetett aszfaltút alatt található műtárgyat összekötő vasbeton keresztgerendák meglétének igazolása.

    Szolgáltatott adatok részeletes ismertetése:

    • Vasbeton keresztgerendák meglétének igazolása
    • Vasbeton keresztgerendák egymástól való távolságának meghatározása
    • Vasbeton keresztgerendák tetőszintjének meghatározása

  • GEORADAR REFERENCIA M49 gyorsforgalmi út, M3 autópálya és Ököritófülpös közötti szakasz M3 – M49 elválási csomópont

    M49 gyorsforgalmi út, M3 autópálya és Ököritófülpös közötti szakasz kivitelezési feladatainak elvégzéséhez kapcsolódóan az M3 – M49 elválási csomópont radaros pályaszerkezet vizsgálatának elvégzése

    Tervszám:2220
    Megbízó:Duna Aszfalt Építő Zrt.
    Tervezés időtartama:2024
    Elkészítendő faladatok:M49 gyorsforgalmi út, M3 autópálya és Ököritófülpös közötti szakasz kivitelezési feladatainak elvégzéséhez kapcsolódóan az M3 – M49 elválási csomópont radaros pályaszerkezet vizsgálatának elvégzése

    Részletes ismertető:

    Felmért csomóponti ágak: 9 db

    Összes felmért km: 8,3 km

    Felmérés időtartama: 1 munkanap

    Felmérés sebessége: 35 km/h

    Alkalmazott radar antennák: 1-2 GHz

    Georadaros pályaszerkezet vizsgálat célja: Az M3 – M49 elválási csomópont csomóponti ágainak részletes diagnosztikai állapotfelvétele, az egyes ágak pályaszerkezeti rétegrendjének és a pályaszerkezeti rétegek vastagságának feltárása.

    Szolgáltatott adatok részletes ismertetése:

    • Útpálya rétegfelépítése
    • Pályaszerkezeti rétegek vastagsága
    • Homogén szakaszok lehatárolása
    • Szerkezeti határok feltárása
    • Bontási tervhez csomóponti áganként összes hengerelt aszfaltvastagság adatok szolgáltatása
    • Pályaszerkezet felszíni állapotát rögzítő, szelvényezéssel ellátott videófelvétel szolgáltatása a tervezési szakaszról

  • GEORADAR REFERENCIA 34. sz. főút Tiszafüred-Fegyvernek között engedélyezési és kiviteli terv

    34. sz. főút Tiszafüred-Fegyvernek (33. sz. főút csp. – 4. sz. főút között) 11,5 tonnás megerősítésére: engedélyezési és kiviteli tervek készítéséhez kapcsolódóan radaros közműkutatás elvégzése Kunhegyes település belterületén

    Tervszám:2220
    Megbízó:NIF Zrt
    Tervezés időtartama:2022
    Elkészítendő faladatok:34. sz. főút Tiszafüred-Fegyvernek (33. sz. főút csp. – 4. sz. főút között) 11,5 tonnás megerősítésére: engedélyezési és kiviteli tervek készítéséhez kapcsolódóan radaros közműkutatás elvégzése Kunhegyes település belterületén

    Részletes ismertető:

    34. sz. főút Tiszafüred-Fegyvernek (33. sz. főút csp. – 4. sz. főút között) 11,5 tonnás megerősítésére: engedélyezési és kiviteli tervek készítéséhez kapcsolódóan radaros közműkutatás elvégzése Kunhegyes település belterületén

    Felmért sávok: 1×1 sáv

    Összes felmért km: 3 km

    Felmérés időtartama: 2 munkanap

    Alkalmazott radar antennák: 300/800 MHz duál antenna

    Georadaros vizsgálat célja: Kunhegyes település belterületén a 34. sz. főút 37+100 – 37+400 km , a 3221. j. út 0+000 – 0+150 km, valamint a 3222. j. út 10+590 – 10+757 km szelvények közötti szakaszán közművek nyomvonalának vizsgálata.

    Szolgáltatott adatok részeletes ismertetése:

    • Közművek nyomvonalának kijelölése
    • Azonosított közművezetékek tetőszintjének meghatározása

  • GEORADAR REFERENCIA 90402. j. út 0+240 – 0+955 km szelvények közötti szakasz radaros pályaszerkezet vizsgálat elvégzése

    90402. j. út 0+240 – 0+955 km szelvények közötti szakasz radaros pályaszerkezet vizsgálat elvégzése

    Tervszám:
    Megbízó:MKIF Zrt.
    Tervezés időtartama:2024
    Elkészítendő faladatok:90402. j. út 0+240 – 0+955 km szelvények közötti szakasz radaros pályaszerkezet vizsgálat elvégzése

    Részletes ismertető:

    Felmért sávok: 2 sáv + leállósáv

    Összes felmért km: 2,14 km

    Felmérés időtartama: 1 munkanap

    Felmérés sebessége: 16 km/h

    Alkalmazott radar antennák: 1-2 GHz

    Georadaros pályaszerkezet vizsgálat célja: Az M0 – M1 elválási csomópont 90402. j. ágán a 0+240 – 0+955 km szelvények közötti szakaszon a pályaszerkezet rétegrendjének és a pályaszerkezeti rétegek vastagságának feltárása, valamint a pályaszerkezet részletes diagnosztikai állapotfelvétele.

    Szolgáltatott adatok részeletes ismertetése:

    • Útpálya rétegfelépítése
    • Pályaszerkezeti rétegek vastagsága
    • Homogén szakaszok lehatárolása
    • Pályaszerkezeti rétegvastagságok kereszt és hosszirányú változásának térképezése
    • Pályaszerkezeti rétegek dielektromos tulajdonságainak vizsgálata
    • A pályaszerkezet felszínén és felszíne alatt jelentkező úthibák kimutatása és térképezése
    • Szerkezeti határok feltárása

VISSZA