Georadar referenciák
- GEORADAR REFERENCIA M7 autópálya 16+249 (M0) – 90+603 km szelvények közötti szakasz
M7 autópálya 16+249 (M0) – 90+603 km szelvények közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terv készítéséhez kapcsolódóan radaros pályaszerkezet vizsgálat elvégzése
Részletes ismertető:
Felmért sávok: jobb oldal 2 sáv + leállósáv; bal oldal 3 sáv + leállósáv
Összes felmért km: 496 km
Felmérés időtartama: 5 munkanap
Felmérés sebessége: 38 km/h
Alkalmazott radar antennák: 1-2 GHz
Georadaros pályaszerkezet vizsgálat célja: Az M7 autópálya 16+249 (M0) – 90+603 (Balatonvilágos) km szelvények közötti szakaszán a pályaszerkezet rétegrendjének és a pályaszerkezeti rétegek vastagságának feltárása, valamint a pályaszerkezet részletes diagnosztikai állapotfelvétele.
Szolgáltatott adatok részeletes ismertetése:
- Útpálya rétegfelépítése
- Pályaszerkezeti rétegek vastagsága
- Homogén szakaszok lehatárolása
- Különböző mélységtartományokban a pályaszerkezet nedvességviszonyainak vizsgálata, vizesedés által érintett szakaszok és mélységtartományok lehatárolása
- A pályaszerkezet felszínén és felszíne alatt jelentkező úthibák kimutatása és térképezése
- Betonalap esésének és a túlemelés mértékének vizsgálata aszfaltvastagság adatok alapján
- Szerkezeti határok feltárása
- Pályaszerkezet felszíni állapotát rögzítő, szelvényezéssel ellátott videófelvétel szolgáltatása a tervezési szakaszról
- GEORADAR REFERENCIA 51. sz. főút Baja, déli elkerülő – Hercegszántó (országhatár) közötti szakasz
51. sz. főút Baja, déli elkerülő – Hercegszántó (országhatár) közötti szakaszának 2×2 sávossá fejlesztéséhez kapcsolódó tanulmányterv elkészítéséhez radaros pályaszerkezet vizsgálat elvégzése
Részletes ismertető:
Felmért sávok: 1×1 sáv
Összes felmért km: 54 km
Felmérés időtartama: 1 munkanap
Felmérés sebessége: 20 km/h
Alkalmazott radar antennák: 1-2 GHz
Georadaros pályaszerkezet vizsgálat célja: Az 51. sz. főút Baja, déli elkerülő – Hercegszántó (országhatár) közötti szakaszán a pályaszerkezet rétegrendjének, a pályaszerkezeti rétegek vastagságának, a pálya kereszt- és hosszirányú homogenitásának feltárása, valamint a pályaszerkezet részletes diagnosztikai állapotfelvétele.
Szolgáltatott adatok részeletes ismertetése:
- Útpálya rétegfelépítése
- Pályaszerkezeti rétegek vastagsága
- Homogén szakaszok lehatárolása
- Útpálya kereszt- és hosszirányú homogenitásának ellenőrzése
- Összes hengerelt aszfaltvastagság keresztmetszet menti változásának vizsgálata
- Szerkezeti határok feltárása
- Pályaszerkezet felszíni állapotát rögzítő, szelvényezéssel ellátott videó felvétel szolgáltatása a tervezési szakaszról
- 2×2 sávossá való fejlesztés során potenciálisan megtartásra kerülő szakaszok külön, részletes diagnosztikai vizsgálata
- GEORADAR REFERENCIA Útpályaszerkezet és földmű georadaros felmérése az M30 autópályán
M30 autópálya jobb és bal pálya 38+000-40+000 szelvények között négy forgalmi sáv és leállósáv, M30 autópálya bal pálya 36+500-36+700 km sz. között két forgalmi sáv és leállósáv
Részletes ismertető:
Felmért sávok: 2×2 sáv + leállósáv
Összes felmért km: 14,6 km
Felmérés időtartama: 1 munkanap
Felmérés sebessége: 36 km/h
Alkalmazott radar antennák: 1-2 GHz + 400 MHz
Georadaros pályaszerkezet vizsgálat célja: Az M30 autópálya jobb és bal pálya 38+000-40+000 km szelvények közötti szakaszán négy forgalmi sáv és leállósáv, M30 autópálya bal pálya 36+500-36+700 km szelvények közötti szakaszán két forgalmi sáv és leállósáv pályaszerkezeti süllyedésének vizsgálata, a süllyedés mértékének meghatározása, süllyedés okának és az elmozdulás nyomán kialakuló repedéseknek a vizsgálata, üregkutatás.
Szolgáltatott adatok részeletes ismertetése:
- Pályaszerkezet rétegrendjének és a földműrétegek lefutásának feltárása
- Süllyedésvizsgálat, süllyedési zónák lehatárolása
- Süllyedés által érintett zónák kiterjedésváltozásának nyomon követése különböző időpontokban megvalósult mérések összehasonlításával
- Süllyedés mértékének meghatározása különböző időpontokban megvalósult mérések összehasonlításával
- Üregkutatás
- Elmozdulás nyomán kialakult repedések és deformációk vizsgálata különböző időpontokban megvalósult mérések eredményeinek összehasonlításával
- Rétegek dielektromos tulajdonságaiban bekövetkező változások nyomon követése
- GEORADAR REFERENCIA M7 autópálya Polgárdi hídműtárgy összekötő vasbeton keresztgerendák meglétének vizsgálata
M7 autópálya Polgárdi hídműtárgy összekötő vasbeton keresztgerendák meglétének vizsgálata
Részletes ismertető:
Felmért sávok: 1×1 sáv
Összes felmért km: 0,14 km
Felmérés időtartama: 1 munkanap
Alkalmazott radar antennák: 1-2 GHz + 300/800 MHz duál antenna
Georadaros vizsgálat célja: Az M7 autópálya Polgárdi szakaszán található hídműtárgy alatt átvezetett aszfaltút alatt található műtárgyat összekötő vasbeton keresztgerendák meglétének igazolása.
Szolgáltatott adatok részeletes ismertetése:
- Vasbeton keresztgerendák meglétének igazolása
- Vasbeton keresztgerendák egymástól való távolságának meghatározása
- Vasbeton keresztgerendák tetőszintjének meghatározása
- GEORADAR REFERENCIA M49 gyorsforgalmi út, M3 autópálya és Ököritófülpös közötti szakasz M3 – M49 elválási csomópont
M49 gyorsforgalmi út, M3 autópálya és Ököritófülpös közötti szakasz kivitelezési feladatainak elvégzéséhez kapcsolódóan az M3 – M49 elválási csomópont radaros pályaszerkezet vizsgálatának elvégzése
Részletes ismertető:
Felmért csomóponti ágak: 9 db
Összes felmért km: 8,3 km
Felmérés időtartama: 1 munkanap
Felmérés sebessége: 35 km/h
Alkalmazott radar antennák: 1-2 GHz
Georadaros pályaszerkezet vizsgálat célja: Az M3 – M49 elválási csomópont csomóponti ágainak részletes diagnosztikai állapotfelvétele, az egyes ágak pályaszerkezeti rétegrendjének és a pályaszerkezeti rétegek vastagságának feltárása.
Szolgáltatott adatok részletes ismertetése:
- Útpálya rétegfelépítése
- Pályaszerkezeti rétegek vastagsága
- Homogén szakaszok lehatárolása
- Szerkezeti határok feltárása
- Bontási tervhez csomóponti áganként összes hengerelt aszfaltvastagság adatok szolgáltatása
- Pályaszerkezet felszíni állapotát rögzítő, szelvényezéssel ellátott videófelvétel szolgáltatása a tervezési szakaszról
- GEORADAR REFERENCIA 34. sz. főút Tiszafüred-Fegyvernek között engedélyezési és kiviteli terv
34. sz. főút Tiszafüred-Fegyvernek (33. sz. főút csp. – 4. sz. főút között) 11,5 tonnás megerősítésére: engedélyezési és kiviteli tervek készítéséhez kapcsolódóan radaros közműkutatás elvégzése Kunhegyes település belterületén
Tervszám: 2220 Megbízó: NIF Zrt Tervezés időtartama: 2022 Elkészítendő faladatok: 34. sz. főút Tiszafüred-Fegyvernek (33. sz. főút csp. – 4. sz. főút között) 11,5 tonnás megerősítésére: engedélyezési és kiviteli tervek készítéséhez kapcsolódóan radaros közműkutatás elvégzése Kunhegyes település belterületén Részletes ismertető:
34. sz. főút Tiszafüred-Fegyvernek (33. sz. főút csp. – 4. sz. főút között) 11,5 tonnás megerősítésére: engedélyezési és kiviteli tervek készítéséhez kapcsolódóan radaros közműkutatás elvégzése Kunhegyes település belterületén
Felmért sávok: 1×1 sáv
Összes felmért km: 3 km
Felmérés időtartama: 2 munkanap
Alkalmazott radar antennák: 300/800 MHz duál antenna
Georadaros vizsgálat célja: Kunhegyes település belterületén a 34. sz. főút 37+100 – 37+400 km , a 3221. j. út 0+000 – 0+150 km, valamint a 3222. j. út 10+590 – 10+757 km szelvények közötti szakaszán közművek nyomvonalának vizsgálata.
Szolgáltatott adatok részeletes ismertetése:
- Közművek nyomvonalának kijelölése
- Azonosított közművezetékek tetőszintjének meghatározása
- GEORADAR REFERENCIA 90402. j. út 0+240 – 0+955 km szelvények közötti szakasz radaros pályaszerkezet vizsgálat elvégzése
90402. j. út 0+240 – 0+955 km szelvények közötti szakasz radaros pályaszerkezet vizsgálat elvégzése
Részletes ismertető:
Felmért sávok: 2 sáv + leállósáv
Összes felmért km: 2,14 km
Felmérés időtartama: 1 munkanap
Felmérés sebessége: 16 km/h
Alkalmazott radar antennák: 1-2 GHz
Georadaros pályaszerkezet vizsgálat célja: Az M0 – M1 elválási csomópont 90402. j. ágán a 0+240 – 0+955 km szelvények közötti szakaszon a pályaszerkezet rétegrendjének és a pályaszerkezeti rétegek vastagságának feltárása, valamint a pályaszerkezet részletes diagnosztikai állapotfelvétele.
Szolgáltatott adatok részeletes ismertetése:
- Útpálya rétegfelépítése
- Pályaszerkezeti rétegek vastagsága
- Homogén szakaszok lehatárolása
- Pályaszerkezeti rétegvastagságok kereszt és hosszirányú változásának térképezése
- Pályaszerkezeti rétegek dielektromos tulajdonságainak vizsgálata
- A pályaszerkezet felszínén és felszíne alatt jelentkező úthibák kimutatása és térképezése
- Szerkezeti határok feltárása