roden@roden.hu

+36 1 814 9700

1089 Budapest Villám u. 13

GYORSFORGALMI REFERENCIÁK – Roden

GYORSFORGALMI REFERENCIÁK

Gyorsforgalmi úti referenciák

Jelmagyarázat:

Terveink alapján építés alatt álló létesítmények

Terveink alapján megvalósult létesítmények

  • TERVEZÉSI REFERENCIA M4 Törökszentmiklós (Nyugat) – Püspökladány közötti szakasz előkészítése, módosított engedélyezési terv és kiviteli terv készítése

    M4 Törökszentmiklós (Nyugat) – Püspökladány közötti szakasz előkészítése, módosított engedélyezési terv és kiviteli terv készítése

    Tervszám:1920, 2020
    Megbízó:NIF Zrt
    Tervezés időtartama:1920, 2020
    Elkészítendő faladatok:M4 Törökszentmiklós (Nyugat) – Püspökladány közötti szakasz előkészítése, módosított engedélyezési terv és kiviteli terv készítése
    Konzorcium: UTIBER Kft. RODEN Kft.

    Részletes ismertető:

    Tervezési feladat: új nyomvonalú 2×2 forgalmi sávos, osztott pályás, fizikai elválasztással rendelkező, 2×8,00 m burkolatszélességű, aszfaltburkolatú gyorsforgalmi út tervezése

    • Módosított környezeti hatástanulmány
    • Teljes körű engedélyezési terv
    • Teljes körű kiviteli terv
    • Tenderdokumentáció

    A tervezési szakasz hossza összesen 65,065 km, szakaszolás:

    • I. tervezési szakasz (25,5 km) – szakasztervező: RODEN Kft.
    • Törökszentmiklós – Kisújszállás közötti szakasz (118+000 – 143+500 km sz. között)
    • II. tervezési szakasz (8,79 km) – szakasztervező: RODEN Kft.
    • Kisújszállás elkerülő szakasz (143+500 – 152+290 km sz. között)
    • III. tervezési szakasz (30,77 km)– szakasztervező: UTIBER Kft.
    • Kisújszállás – Püspökladány közötti szakasz (152+290 – 183+065,37 km sz. között)

    Főbb létesítmények:

    • 3 db különszintű csomópont:
    • 124+405 km sz. Törökszentmiklós kelet forgalmi csomópont, 4 sz. főút
    • 131+874 km sz. Örményesi forgalmi csomópont, 4204 j. út
    • 143+255 km sz. Kenderesi 4. sz. főúti forgalmi csomópont
    • 1 db komplex pihenő (143+255 km sz. 4 sz. főúti csp-ban Kenderesi komplex pihenő)
    • 1 db egyszerű pihenő (128+000 km sz. Surjányi pihenőhely)
    • 9 db körforgalmi csomópont
    • 6 db keresztező országos közút
    • 33 db keresztező és párhuzamos önkormányzati út
    • kerékpárút
    • 17 db műtárgy

  • TERVEZÉSI REFERENCIA M1-es autópálya 2×3 sávra bővítése Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok között engedélyezési és kiviteli terve

    M1-es autópálya 2×3 sávra bővítése Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terve

    Tervszám:1840, 2030
    Megbízó:NIF Zrt
    Tervezés időtartama:2018.10. – 2021.05
    Elkészítendő faladatok:M1-es autópálya 2×3 sávra bővítése Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terve
    Tervezői konzurciumban

    Részletes ismertető:

    Tervezési feladat: M1 autópálya 2×3 sávra bővítésére engedélyezési és kiviteli tervek elkészítése szakági tervekkel együtt a Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópontok közötti szakaszra

    • Döntés előkészítő tanulmány
    • Közúti Biztonsági Hatásvizsgálat
    • Környezeti hatástanulmány
    • Teljes körű engedélyezési terv
    • Teljes körű kiviteli terv

    A tervezési szakasz hossza összesen 45 km (61+100-106+100 km szelvények között), szakaszolás:

    I. szakasz: 61+100-82+700 km sz. között (21,6 km) – tervező: RODEN Kft.

    II. szakasz: 82+700-106+100 km sz. között (23,4 km) – tervező: FŐMTERV Zrt.

    Főbb létesítmények:

    • Csomópontok
    • 66+826 km szelvény – meglévő Tatai csomópont átalakítása
    • 77+400 km szelvény – új rombusz alakú csomópont (Mocsai csomópont)
    • Pihenőhelyek:
    • 64 km szelvény környezete – Remeteség – komplex pihenő
    • 72 km szelvény környezete – Grébics – egyszerű pihenő
    • 14 db műtárgy
    • 8 db híd szélesítés
    • 6 db híd bontás és új építés

  • TERVEZÉSI REFERENCIA M49 gyorsforgalmi út Ököritófülpös – Csenger (oh.) közötti szakasz engedélyezési terv

    M49 gyorsforgalmi út Ököritófülpös – országhatár közötti szakasz környezeti hatástanulmánya és tanulmány és engedélyezési terve

    Tervszám:1830.2125
    Megbízó:NIF Zrt
    Tervezés időtartama:2018.06. – 2019.12., 2021.04. – 2022.12.
    Elkészítendő faladatok:M49 gyorsforgalmi út Ököritófülpös – országhatár közötti szakasz környezeti hatástanulmánya és tanulmány terve, engedélyezési terve, Kivitelezés alatt

    Részletes ismertető:

    Tervezési feladat: új nyomvonalú 2×2 sávos, osztott pályás, 2×8,25 m burkolat szélességű, aszfaltburkolatú autóútra tanulmányterv és környezeti hatástanulmány és engedélyezési terv készítése

    Tervezési feladat: 17,682 km (28+155-45+837 km szelvény között) hosszú, új nyomvonalú 2×2 forgalmi sávos, osztott pályás, fizikai elválasztással rendelkező, 20,00 m koronaszélességű, 2×8,00 m burkolatszélességű, aszfaltburkolatú autóút tervezése

    • Döntés-előkészítő tanulmány
    • Környezeti hatástanulmány módosítás
    • Teljes körű engedélyezési terv

    Főbb létesítmények:

    • 2 db különszintű forgalmi csomópont:
      • 28+400 km sz. Porcsalmai különszintű csomópont
      • 38+100 km sz. Csengeri különszintű csomópont
    • 2 db tengelysúly-mérő állomás:
      • 39+400 km sz. tengelysúly-mérő állomás a jobb pálya mellett
      • 40+600 km sz. tengelysúly-mérő állomás a bal pálya mellett
    • 44+750 km sz. Csenger közúti határátkelőhely mindkét oldalon
    • 11 db műtárgy

  • TERVEZÉSI REFERENCIA M76 Zalaegerszeg – M7 autópálya közötti gyorsforgalmi kapcsolat létesítése, Zalaegerszeg közötti szakaszának tervezése

    M76 Zalaegerszeg – M7 autópálya közötti gyorsforgalmi kapcsolat létesítése, Zalaegerszeg (Misefa)- Pacsa-Sármellék-Fenékpuszta közötti szakaszának autóúti tervezése

    Tervszám:1801
    Megbízó:NIF Zrt
    Tervezés időtartama:2018.01. – 2020.12.
    Elkészítendő faladatok:M76 Zalaegerszeg – M7 autópálya közötti gyorsforgalmi kapcsolat létesítése, Zalaegerszeg (Misefa)- Pacsa-Sármellék-Fenékpuszta közötti szakaszának autóúti tervezése
    Tervezői konzurciumban

    Részletes ismertető:

    Tervezési feladat: új nyomvonalú 2×2 sávos, osztott pályás, fizikai elválasztással rendelkező, 20,00 m koronaszélességű, 2×8 m burkolat szélességű, aszfaltburkolatú autóút tervezése

    • Megvalósíthatósági tanulmány
    • Környezeti hatástanulmány
    • Natura 2000 hatásbecslési dokumentáció
    • Teljes körű engedélyezési terv
    • Teljes körű kiviteli terv

    A tervezési szakasz hossza összesen 28,485 km (8+600-37+085,46 km szelvények között), szakaszolás:

    I. szakasz: 8+600 – 24+000 km sz. között (15,4 km) – tervező: RODEN Kft.

    II. szakasz: 24+000 – 37+085,46 km sz. között (13,085 km) – tervező: UTIBER Kft.

    Főbb létesítmények:

    • 3 db külön szintű csomópont (M76-71 sz. út; M76-76 sz. út, M76-7522 j. út)
    • 1 db egyoldali új Zalavölgye komplex pihenőhely
    • 8 db főpálya feletti híd
    • 16 db főpálya alatti híd, köztük:
    • 122 m Zala folyó feletti híd
    • Keresztező utak korrekciói (71 sz. főút, 76 sz. főút, 7509 j. főút, 75111 j. út, 7522 j. út)
    • 6 db körforgalmi csomópont
    • 7 db keresztező földút korrekció
    • 17 db párhuzamos földút
    • Nagysebességű teszt szakaszhoz, valamint okos úti kialakításhoz szükséges infrastruktúra megtervezése (RSU, mozgatható betonterelő elemek)

  • TERVEZÉSI REFERENCIA M4 gyorsforgalmi út Abony-Fegyvernek közötti szakasz új Tisza-híddal

    M4 gyorsforgalmi út Abony-Fegyvernek közötti szakasz új Tisza-híddal 96+055-132+500 km szelvény engedélyezési-, kiviteli és tenderterve

    Tervszám:1010, 1110
    Megbízó:NIF Zrt
    Tervezés időtartama:2010.07. – 2015.03
    Elkészítendő faladatok:Az új nyomvonalú 2×2 sávos, osztott pályás, 2×11 m burkolat szélességű, aszfaltburkolatú M4 gyorsforgalmi út tervezése és engedélyeztetése.
    Környezeti hatástanulmány (40 km)
    Teljes körű engedélyezési terv (36,45 km)
    Teljes körű kiviteli terv (28,945 km)
    Tenderdokumentáció

    Részletes ismertető:

    Tervezési feladat: Az új nyomvonalú 2×2 sávos, osztott pályás, 2×11 m burkolat szélességű, aszfaltburkolatú M4 gyorsforgalmi út tervezése és engedélyeztetése.

    • Környezeti hatástanulmány (40 km)
    • Teljes körű engedélyezési terv (36,45 km)
    • Teljes körű kiviteli terv (28,945 km)
    • Tenderdokumentáció

    Főbb létesítmények:

    • 4 db különszintű autópálya forgalmi csomópont:
      • 32. sz. főúti csomópont
      • 3225. j. úti csomópont
      • Törökszentmiklós-nyugat (4. sz. főúti, 32127. j. úti) csomópont
      • Törökszentmiklós-kelet (4. sz. főúti) csomópont
    • 1 db Berek-éri egyszerű pihenőhely (108+500 km szelvény)
    • 7 db keresztező országos közút korrekciója (32. sz. főút, 3225. j. út, 3224. j. út, 4. sz. főút két szakaszon, 46. sz. főút, 32127. j. út, 42101. j. út)
    • 11 db körforgalmi csomópont
    • 1 db önkormányzati burkolt út korrekció
    • 10 db keresztező földút korrekció
    • 46 db párhuzamos földút
    • 4 db Kezelő út
    • 1 db kerékpárút 592 m hosszan
    • 2 db átemelő műtárgy (szivattyútelep) terve
    • 27 db műtárgy, melyek közül a nagyobb hidak:
      • 770 m hosszú Tisza híd
      • 400 m hosszú Tisza ártéri híd
      • 182 m hosszú Zagyva híd
      • 120 m hosszú Millér híd

  • TERVEZÉSI REFERENCIA M30 gyorsforgalmi út Miskolc-Tornyosnémeti közötti A-I. és C építési szakasz kivitelezési munkáihoz szükséges tervezési feladatok

    M30 gyorsforgalmi út Miskolc-Tornyosnémeti közötti A-I. és C építési szakasz kivitelezési munkáihoz szükséges tervezési feladatok

    Tervszám:1809, 1810
    Megbízó:A-I. szakasz: BIMLAB Kft., C. szakasz: Hódút és Duna Aszfalt Kft.
    Tervezés időtartama:2018.04. – 2021.12.
    Elkészítendő faladatok:M30 gyorsforgalmi út Miskolc-Tornyosnémeti közötti A-I. és C építési szakasz kivitelezési munkáihoz szükséges tervezési feladatok

    Részletes ismertető:

    Tervezési feladat: Az M30 gyorsforgalmi út Miskolc-Tornyosnémeti közötti „-I. építési szakasz (30+100-40+500 km szelvény) és C építési szakasz (64+700-86+848,05 km szelvény) kiviteli terveinek elkészítése

    Tervezési paraméterek:

    • K.I.A. tervezési osztály
    • Tervezési sebesség: 130 km/h
    • Forgalmi sáv szélesség: 3,75 m
    • Forgalmi sávok: 2×2
    • Koronaszélesség: 26,60 m

    Főbb létesítményekaz az „A” szakaszon:

    • M30 gyorsforgalmi út főpálya építés (30+100-40+500)
    • 1 db különszintű forgalmi csomópont
    • 1 db Sajó árapasztó műtárgy
    • 3 db műtárgy
    • 2 db keresztező országos közút korrekció (306 j. út, 2617 j. út)

    Főbb létesítményekaz a „C” szakaszon:

    • M30 gyorsforgalmi út főpálya építés (64+700-86+848.05)
    • 2 db különszintű forgalmi csomópont (Garadnai, Hernádszurdoki)
    • 2 db egyszerű pihenőhely (Forrás-hegyi, Alsómezei)
    • 26 db műtárgy
    • 5 db támfal
    • 6 db keresztező országos közút korrekció (2626 j. út, 3030 j. út, 2627 j. út, 3. sz. főút, 26147 j. út)
    • 28 db keresztező egyéb utak (önkormányzati és földutak)
    • Kerékpárút
    • Cölöptámfal
    • Zajárnyékoló falak
    • Levezető medrek, mederkorrekciók

  • TERVEZÉSI REFERENCIA M2 gyorsforgalmi út Vác-dél és Vác-észak közötti szakasz fejlesztése, engedélyezési és kiviteli tervek készítése

    M2 GYORSFORGALMI ÚT VÁC-DÉL ÉS VÁC-ÉSZAK KÖZÖTTI SZAKASZ FEJLESZTÉSE, ENGEDÉLYEZÉSI ÉS KIVITELI TERVEK KÉSZÍTÉSE

    Tervszám:2210
    Megbízó:NIF Zrt
    Tervezés időtartama:2021 december 22. – 2024. január 22. (26 hónap átfutási idő)
    Elkészítendő faladatok:-KHT késztése és környezetvédelmi engedély megszerzése
    -Előzetes Régészeti Dokumentáció készítése
    -Engedélyezési tervdokumentáció készítése, építési engedély megszerzése
    -Kisajátítási tervdokumentáció készítése
    -Kiviteli tervdokumentáció készítése
    -tenderdokumentáció (III. IV. kötetek) készítése

    Részletes ismertető:

    A tervezési szakasz kezdete az M2 gyorsforgalmi a 37+150 kmsz. környezete, végpontja a Vác-északi
    csomópont környezete, 47+200 km sz térsége.
    A tervezési szakasz hossza 10 km.
    A tervezési feladat a meglévő pálya felújítása, megerősítése és bővítése üzemi sávval, és új pálya
    építése elválasztósávval 2*2 sávos autóúttá való bővítés.
    Autóút tervezési osztálya: K.II.A, K.II.B.
    Autóút Tervezési sebessége: 110 km/h
    Forgalmi sávok száma: 2×2 sáv + üzemi sáv
    Környezetvédelem: Zajvédelmi létesítmények felülvizsgálata és a szükséges beavatkozás tervezése
    Komplex tervezési feladat, szakági tervekkel együtt.

    • M2 – Rádi különszintű csomópont – felújítás,átalakítás
    • M2 – Kosdi különszintű csomópont – felújítás,átalakítás
    • M2 – Gombási úti különszintű csomópont és komplex pihenőhely – új építés
    • M2 – Vác-Észak különszintű csomópont – felújítás,átalakítás

    Műtárgyak

    • 3 db pálya feletti híd (Aluljáró) – felújítása
    • 4 db felüljáró bővítése, átalakítása

  • TERVEZÉSI REFERENCIA M34 gyorsforgalmi út Vásárosnamény – Záhony közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terve

    M34 gyorsforgalmi út Vásárosnamény – Záhony közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terve

    Tervszám:1722
    Megbízó:NIF Zrt
    Tervezés időtartama:2017.06. – 2019.06.
    Elkészítendő faladatok:M34 gyorsforgalmi út Vásárosnamény – Záhony közötti szakasz engedélyezési és kiviteli terve
    Tervezői konzurciumban

    Részletes ismertető:

    Tervezési feladat: új nyomvonalú 2×2 sávos, osztott pályás, fizikai elválasztással rendelkező, 20,00 m koronaszélességű, 2×8 m burkolat szélességű, aszfaltburkolatú gyorsforgalmi út tervezése

    • Nyomvonal-kijelölési dokumentáció
    • Teljes körű engedélyezési terv
    • Teljes körű kiviteli terv

    A tervezési szakasz hossza összesen 39,362 km (M3 autópálya 279+900 km szelvényétől az M34 gyorsforgalmi út 32+262 km szelvényéig), szakaszolás:

    I. szakasz: M3 ap. 279+900 – M34 ap. 10+400 km sz. között – tervező: UNITEF’83 Zrt.

    II. szakasz: M34 ap. 10+400 – 17+100 km sz. között – tervező: RODEN Kft.

    III. szakasz: M34 ap. 17+100 – 32+262 km sz. között – tervező: TURA-Terv Kft.

    Főbb létesítmények:

    • 1 db külön szintű csomópont (4111.j. úti csomópont)
    • 1 db egyszerű pihenőhely (10+700 km szelvény folyópálya szakaszon, Pálcai egyszerű pihenőhely)
    • 3 db körforgalmi csomópont
    • 1 db önkormányzati burkolt út korrekció
    • 2 db keresztező földút korrekció
    • 14 db párhuzamos földút
    • 2 db üzemi út fenntartási igényeknek megfelelően
    • 1 db buszmegálló-pár létesítése öbölben (4111.j. úton)
    • 4 db aluljáró

  • TERVEZÉSI REFERENCIA M44 autóút Kondoros – Békéscsaba közötti szakasz

    M44 autóút Kondoros – Békéscsaba közötti szakasz kiviteli terv és tenderdokumentáció

    Tervszám:1610
    Megbízó:NIF Zrt
    Tervezés időtartama:2016.01. – 2016.10.
    Elkészítendő faladatok:M44 autóút Kondoros – Békéscsaba közötti szakasz kiviteli terv és tenderdokumentáció

    Részletes ismertető:

    Tervezési feladat: 17,62 km hosszú új nyomvonalú 2×2 sávos + leállósávos, osztott pályás, 24,60 m korona szélességű, 2×9,75 m burkolat szélességű, aszfaltburkolatú, fizikai elválasztással rendelkező (szalagkorlát) autópálya tervezése:

    • Teljes körű módosított engedélyezési terv
    • Teljes körű kiviteli terv
    • Tenderdokumentáció

    Főbb létesítmények:

    • 47. sz. főúti különszintű autópálya forgalmi csomópont a 117+650 km szelvényben
    • 47. sz. főúti körforgalmú csomópont
    • Kétsopronyi kétoldali egyszerű pihenőhely a 104+700 km szelvényben
    • 3 db keresztező országos közút korrekció
    • 4 db keresztező földút
    • 28 db párhuzamos földút
    • kerékpárút
    • 7 db híd

  • TERVEZÉSI REFERENCIA M2 gyorsforgalmi út Budapest – Vác közötti szakasz engedélyezési és ajánlati és kiviteli terve

    M2 gyorsforgalmi út Budapest – Vác közötti szakasz engedélyezési és ajánlati és kiviteli terve

    Tervszám:1510
    Megbízó:NIF Zrt
    Tervezés időtartama:2015.03. – 2015.09
    Elkészítendő faladatok:19,615 km hosszú gyorsforgalmi út tervezése (meglévő bővítésével , burkolaterősítés, burkolt leállósáv):

    Részletes ismertető:

    Tervezési feladat: 19,615 km hosszú gyorsforgalmi út tervezése (új nyomvonal, burkolaterősítés, burkolt leállósáv):

    • Teljes körű engedélyezési terv
    • Teljes körű ajánlati terv

    Főbb létesítmények:

    • 3 db új és 3 db meglévő különszintű csomópont:
      • 20+853 km szelvényben meglévő Dunakeszi különszintű csomópont felújítása
      • 22+803 km szelvényben új Fóti különszintű félcsomópont
      • 24+926 km szelvényben új Dunakeszi különszintű csomópont
      • 28+440 km szelvényben meglévő Gödi különszintű csomópont felújítása
      • 34+342 km szelvényben új Sződliget különszintű csomópont
      • 36+206 km szelvényben meglévő Váci különszintű csomópont felújítása
    • 25+250 km szelvényben meglévő komplex pihenőhely felújítása, bővítése
    • 7 db új országos közút építése
      • 2. sz. főút 21+265,6 – 21+765,6 km szelvények között 500 m hosszon
      • 2. sz. főút 30+555,55 – 30+927,55 km szelvények között 372 m hosszon
      • 2101. j. út korrekciós szakasza 331,11 m hosszon
      • 21101. j. út korrekciós szakasza 452,90 m hosszon
      • 2113. j. út 0+000-4+130,39 km szelvények közötti 4130,39 m hosszon
      • 2135. j. út 0+225-2+489,53 km szelvények közötti 2264,53 m hosszon
      • 21112. j. út 0+000-1+520,96 km szelvény közötti 1520,96 m hosszon
    • 3 db új körforgalmi csomópont:
      • 2101 j. összekötő úton: 0+083,70 (3+945,70 km szelvény) M2 autóúti csomópont (20+853 km szelvényben meglévő Dunakeszi különszintű csomópont), körforgalom
      • 21101 j. összekötő úton: 0+142,20 (2+384,20 km szelvény) M2 autóút csomópont (új Fóti különszintű félcsomópont, „nyugati” körforgalom
      • 0+142,20 (2+883,40 km szelvény) M2 autóút csomópont (új Fóti különszintű félcsomópont, „keleti” körforgalom
    • kerékpárút a 2101 j. összekötő úttal párhuzamosan a 0+000 – 0+207,45 km szelvények között
    • 34 db párhuzamos földút
    • 19 db országos közúti híd: 14 db felújítás, 5 db új műtárgy

VISSZA