3D szkennelés
Az általános leírás után az alábbiakban bemutatjuk Mérnöki Irodánk azon projektjeit, amelyek ezzel a műszerrel készültek.
- M3 autópálya jobb pálya 168+500 – 168+550 km sz. közötti szakaszán vízátfolyás miatti burkolatjavításhoz történő felmérés és tervezés
- M7 autópálya 123+875 szelvényben a bal oldali támfalának felmérése javítási munkához M7 autópálya támfala
- M30 autópálya jobb pálya 9+650–9+850, jobb pálya 26+550-26+600, bal pálya. 27+950-28+000 km sz. közötti szakasz vízátfolyás miatti burkolatjavításhoz történő felmérés és tervezés
- M7 autópálya 116+600 szelvényében aluljáró híd felmérése
- M7 autópálya balpálya, 25+900–26+100, 34+300-34+600, 34+900-35+500, 46+900-47+300, 96+000-96+700, 99+000-99+900 km sz. közötti szakaszán vízátfolyás miatti burkolatjavításhoz történő felmérés és tervezés
- M1 autópálya jobb pálya. 33+900–34+400, bal pálya. 40+900-41+500 km sz. közötti szakaszán vízátfolyás miatti burkolatjavításhoz történő felmérés és tervezés
- M7 autópálya kőröshegyi szakaszánál építés közben beköveztkezett rézsű csúszásának mérése, felszínmodellezése
- M6, M7 autópálya szakaszok kivitelezés utáni ellenőrző felmérése és kiértékelése
- MÁV vasút Őriszentpéter-Bajánsenye közötti vasútvonal szakszán, az erodálódott vasúti töltésoldalak felmérése és kiértékelése a talajjavításhoz
- MÁV Budapest-Pusztaszabolcs vv. 179-180 hm szelvényben 1913-ban épült háromcsuklós tömör beton ívhíd bontás előtti felmérése
- Budapest Március 15. tér felmérése felmérése
- Dunaferr csarnok belső felmérése